Lite att tänka på.

Hej!

Hoppas att alla gjort sig uppmärksamma på att vi är inbjudna på årsmöte med "stora" Tamtam den 14 maj, jag var inte med på det förra, men jag hoppas att så många som möjligt kan komma på detta.

Sen tänkte jag bara påminna om att vi andra har möte imorgon onsdag (29/4) 18.00 och jag hoppas även där att lite folk kan komma ner!
Var nere och pratade med Niklas förra onsdagen och snackade lite, och jag har lite körigt i skolan just nu, men om någon hjälpsan själ skulle kunna hjälpa mig att ;

*
Välja ut ca 5 bilder som vi kan sätta fast på bössorna. (Gärna med barn och elever från vivalla)
* Hitta/ skriva någon passande text till våra informations blad.

Fick lite exempel på loggor med från Niklas och lite åsikter skulle sitta fint!


 

Skulle uppskatta om någon tog sig lite tid för att titta igenom och kanske hittar några bilder, ju fler som engagerar sig, dessto fortare går det!!

/ Malin

Kommentarer
Postat av: Michelle

Svårt att välja en! jag tycker antingen den 1:a eller 5:te loggan och "temat" med blått däruppe, till hemsidan? :)

2009-05-02 @ 20:44:26
Postat av: Ella

Dom var jättefina, bra jobbat! Jag tycker nog mest om den femte loggan och temat med blått däruppe.

2009-05-02 @ 22:17:41
Postat av: Matilda

Jag tycker både temat med blått upptill och det med rött upptill är fina och bra.



Ang loggan så tycker jag den loggan han använt på temana är bäst! Varför inte den finns med som förslag vet jag inte. Men jag tycker DEN, som är gul i mitten och har grönt runtom är allra bäst.

2009-05-03 @ 12:54:34
Postat av: Matilda

förresten, är det någon som har Niclas mejladress? Antar att du har den Malin.. ?

2009-05-03 @ 13:48:28
Postat av: Michelle

Jag ändrar mitt val ,trodde den femte loggan va den som finns med på temana ,men ser nu att de är olika.Så jag tycker alltså att vi ska ha det blåa temat och loggan som finns där (den med gult i mitten och grönt runt om!) komplicerat....

2009-05-03 @ 17:46:25
Postat av: Malin

[email protected]

2009-05-04 @ 08:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0