Ändringar.

Har blivit lite ändringar ang ekonomin, och vi har flyttat vårat konto till Nordea. Den nya inbetalningen sker på plusgirokonto 514806-9. Och ni som inte har betalat in, Gör det.  Det gäller endast 100 kr. Saknar fortfarande medlemsavgiften ifrån jättemånga. Och om ni själv inte vet hur man gör, be era föräldrar eller ta med pengar på nästa möte. Jätteviktigt.
Och ang nästa möte så har jag ingen information om det, men det kommer antagligen ut på bloggen när det bestäms.

Annars får alla ha en trevlig sommar!

/ Malin

Kommentarer
Postat av: Malin

Eliza,

Det var inget illa menat, även fast du kanske uppfattade det som det. Jag tycker själv att det blir lättare nu som vi har beslutat, och att du har hand om ekonomin, i både ungdoms sektionen och stora tamtam.

Jag hittade inget annat ord att uttrycka mig med, men jag ändrar .

2009-07-09 @ 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0