INSAMLING PÅ G - se datumen!

Jag har kollat upp de tider som tillståndet för insamling gäller, och det är året ut, tider på dygnet står inte så jag antar att vi har tillstånd dygnet runt, i Örebro centrum då. De preliminära datum vi satte vid mötet 29/4 för att ha en liten insamling, bara gå runt en sväng på stan i ett par timmar, är

v. 21 - lördag den 23 maj
och v. 22 . lördag den 30 maj.


Vi delar alltså upp oss mellan de här dagarna och om man har möjlighet att gå en sväng båda dagarna är ju det svinbra. Tidpunkten man går är ju svårt att säga nu, men vi pratade om ett par timmar den tiden på dagen då mest folk är ute. Att vi står utanför ställen där mycket folk går förbi är ju också en bra idé, som t.ex. Systembolaget på stortorget.

Hur man delar upp sig när man går är svårt att säga, men om vi är tre, fyra som kan gå en dag så delar vi förslagsvis upp oss två och två alternativt tre tillsammans och sedan separerar på oss en aning,s tår en bit ifrån för att få in så mycket som möjligt.

Tillståndet krävs att vi har med oss, så det ska jag kopiera och se till att alla får. Trycksak till bössorna och info-broschyr är ju på g och det måste bli klart innan.
Så det som återstår förutom ovanstående är väl att dela upp oss på insamlingsdagarna. Kommentera det här inlägget och säg när ni kan så planerar vi därefter.

En påminnelse: skicka bilder på oss+togolesiska barn till Malin som vidarebefodrar till Niclas, samt ge din åsikt ang logga och tema till hemsidan www.tam-tam.se . (se nedanstående inlägg)

Tror det var allt! Kom gärna på tam-tams årsmöte 14/5 kl 18.00 i e-laget på vivallaskolan, finns en del att ta upp där.


/Matilda

Kommentarer
Postat av: AG

jag är i prag den 30 maj men jag kan vara med på insamling den 23 maj.



jag kan inte komma på årsmötet eftersom jag ska jobba på vårruset.

2009-05-03 @ 16:27:09
Postat av: Matilda

Det börjar bli dags att planera insamlingen på lördag! Vilka kan?

Jag kan närsomhelst på lördag under dagen

2009-05-21 @ 15:01:14
Postat av: Michelle

Tja! Jag och Pernilla kan närsomhelst, men har önskemål på att vi börjar insamligen runt kl 12! :)

2009-05-21 @ 18:04:13
Postat av: Malin

Hej!

Jag tror inte att jag kan gå nu på lördag, för jag ska till Hallsberg, men jag lovar att försöka samla in lite penar iaf.

Jag skulle träffa och snacka med Niklas i onsdags, men han var i gbg så jag fick ringa honom och blablabla. Men hursomhelst så sa han att han kunde fixa loggorna på torsdag ( läs idag) Och sen mejla eller ringa mig när de var klara. Eftersom att jag inte ska vara med på onsdag, är dett okej om jag meddelar på bloggen när de är klara så får någon annan hämta de sålänge?

2009-05-21 @ 19:22:46
Postat av: Malin

* inte var med på LÖRDAG

2009-05-21 @ 19:24:06
Postat av: Matilda

Nu är det så att vi bara har två bössor till imorrn för de andra är i e-laget och niclas hade inte koden dit. Så hur gör vi?

2009-05-22 @ 23:45:15
Postat av: amanda

hej förlåt att jag inte har hört av mig. har ej haft tillgång t dator förrän nu! jag kan inte, men dt kanske redan framstod.. jag tror tyvärr att jag är upptagen även nästahelg. ska t sthlm t min pappa. men om det är någon annan som inte heller har eller komr att kunna så kan va ju gå någon annan helg. jag kan göra dt även nu i sommar bara dt är god framförhållning och dt passar. mvh amanda

2009-05-23 @ 17:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0