Så gick insamlingen 23/5!

Hej alla,


Vi har idag haft vår första insamling med bössorna! Michelle, Pernilla, Agnes och jag stod idag på stan mellan 12.00 och 14.00 ungefär. Vi stod först uppdelade på två olika olika ställen, men det gick ganska trögt, så vi ställde oss alla fyra utanför systembolaget på stortorget. Och vi fick faktist in ganska mycket, uppskattningsvis runt 400-500 kronor! Det är inte helt lätt att samla in pengar sådär, men man lär sig, det gäller att vara positiv och på!

Vi har ju en insamling inbokad nästa lördag den 30/5. Vad sägs om att köra ungefär samma tid även då?


/Matilda

Kommentarer
Postat av: Matilda

Måste bara tillägga att det inte heller var så jobbigt elr tråkigt som man tror, och känslan av att man har gjort något så bra är riktigt skön!

2009-05-23 @ 19:03:25
Postat av: Malin

Vad roligt att det gick så bra!

Hoppas att det var okej att ni bara fick med en sån där plomb, eller hittade ni några fler ?

2009-05-23 @ 22:51:43
Postat av: Matilda

vi hade ett reselås på den ena bössan! :)

2009-05-24 @ 15:22:04
Postat av: Michelle

Hej! Ganska kul var det faktiskt, även om jag bara var med som "stöd" haha.Jag vet inte än om jag kan på lördag men jag hör av mig :) Blir det något möte förresten? Resten av bössorna&plomberna och kanske fler loggor måste väl hämtas innan sommarlovet oxå...

Peace

2009-05-26 @ 20:11:36
Postat av: Michelle

Hej! Ganska kul var det faktiskt, även om jag bara var med som "stöd" haha.Jag vet inte än om jag kan på lördag men jag hör av mig :) Blir det något möte förresten? Resten av bössorna&plomberna och kanske fler loggor måste väl hämtas innan sommarlovet oxå...

Peace

2009-05-26 @ 20:13:33
Postat av: Matilda

Bössor och plomber är hämtade och finns nu hemma hos mig.

Ang helgen, om ingen hör av sig och är sugen på att gå planerar jag in lite annat. Men hör av er till mig om det är så att vi kör en liten insamling.

2009-05-28 @ 21:19:25
Postat av: Michelle

Hej! Jag kan inte i helgen :( men om någon annan kan så är det ju bra ,det är ju lönehelg. Annars kan vi ta det någon annan gång i sommar? pööööss :)

2009-05-28 @ 22:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0