Hej!

Längesen man skrev nått här..kom knappt ihåg lösenordet!

Ska vi ses snart ? Vet inte ens om någon tittar in här men iallafall ,tänkte på att vi kan ha vårt första möte för i höst nu nästa vecka då TAM-TAM oxå har möte ?Bara så att vi kan samlas och se vart vi står (eller hur jag ska uttrycka mig)

Liten reminder när de öppna TAM-TAM mötena är:

Tisdagen 8 september (vecka 37)
Tisdagen 22 september (vecka 39)
Tisdagen 6 oktober (vecka 41)
Tisdagen 20 oktober (vecka 43)


Alla är kl.18.00 på vivallaschool.

Om nån ser det här innan nästa vecka - let me know ,så kan vi "hjälpas åt" att få tag i alla så det blir nått? Intresset finns väl kvar!? :D Jag är alltid taggad!

Om tisdag 8sept inte passar kanske ni har andra förslag på när vi kan ha ett möte?

Ha det !

/Michelle


Kommentarer
Postat av: Malin

Ett möte innan 22 september skulle sitta perfekt. Jag kan nog varje dag, så för mig spelar det ingen roll. Men på tisdagen 15:de kanske ? Eller .. ?

2009-09-09 @ 19:58:56
Postat av: Michell

Det är nog svårt at fixa nyckel och boka rum nu på så kort varsel,många kanske inte kan heller..det skulle ju va bra at träfas innan den 22a men om vi träffas den 22a och inte nu i veckan slipper vi strul med rum,nyckel och så.vad sägs?

2009-09-13 @ 11:32:35
Postat av: Malin

Det kanske räcker med att vi träffas den 22:a, och sen kanske sätter oss lite själv sen eller något, om vi vill säga något speciellt. eller vad tycker ni?

2009-09-14 @ 19:52:36
Postat av: Michelle

För mig låter det bra iaf :p haha

2009-09-15 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0