Lite nytt ang. bloggen

Hej!

Jag la in en kalender precis över klockan så att vi lättare håller koll på viktigare möten och aktiviteter. Kan dock vara lite svårt att lägga in om man är ovan, men det är bara att säga till, så kan jag fixa det. Jag hoppas att det ska uppskattas ändå!


 

 

Jag kan också passa på och påminna att om ungefär en månad så är det 3 år sedan jag och lite annat folk åkte till Togo. Att tiden går så fort är helt otroligt. Tyvärr har jag inga bilder på den här datorn att dela med mig just nu, men jag hittade några på Tam-tams hemsida som får duga så länge. 

                                   
Bild 1066Bild 116


Är det någon mer än jag som är taggad på att åka tillbaka?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!!

Vem är inte taggad!? :D

2009-09-28 @ 21:23:08
Postat av: Matilda

jag är grymt taggad!

2009-10-05 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0