INSAMLING + möte

Hej.

En insamling sker eventuellt imorgon om några är på. Det gäller bara ett par timmar efter skolan.

Dock på lördagen den 25/9 (initiativ från Agnes) är det tänkt att det blir en "riktig" insamling med bössor på stan. (Det passar ju bra då det just är lönehelg)
Kan du? Kommentera då detta inlägg med ditt namn och en liten kommentar :)


På söndagen den 26/9 kl.16.00 är det Tam-Tam Ungdom möte, troligtvis på WUC.

Protokoll från mötet idag borde komma upp inom en snar framtid.

OBS! Till nästa träff ska lokal till konsert vara fixad och klar! + Sponsorer?

/Michelle 

Kommentarer
Postat av: Matilda

gud så snygg sidan har blivit!



jag kan med all trolighet nästa lördag! har inte fått jobbtiderna än men nästa helg verkar passa asbra med tanke på datumet och allt!



asbra att du la upp all info här! ska kolla med mina kompisar om de vill vara med och ställa upp nästa helg :)

2010-09-15 @ 19:46:13
Postat av: Agnes

jag kan vara med på lördag 25/9. vilken tid?

2010-09-16 @ 17:26:03
Postat av: Michelle

Själv kan jag tyvärr inte vara med på lördag då jag ska till Karlstad ,så ni som kan får göra upp om en tid som passar :D

2010-09-17 @ 20:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0